مناجاتم با خدای یکتای بی همتا
بهترین های دنیای اینترنت

مناجاتم با خدای یکتای بی همتا.........ای معبود من قادر مطلق این جهان و آن جهان ای الله و اکبر من ای عزیز دل من ای خدای فهیم و رحیم وکریم و حکیم و عظیم و علیم و حلیم و سلیم ای خدای قادر و ای خدای ناصر ای رب العالمین من ای الرالحمن الراحمین من ای دانا و ای خدای توانا ای ناصر و ای قادر ای خدای یکتای بی همتا ای باریتعالی ای حق تعالی چگونه شکر نعمات و الطاف  بی دریغت را بجایی آورم تا از من حقیر راضی و خشنود شوی ای خالق من

ای خالق من به اندازه ریگ ریگ بیابانهای جهان خدا تک تکش گویم شکر الله اکبرم شکر الله و اکبرم شکر الله و اکبرم

به اندازه قطره قطره آبهای کل جهان از اول خلقت آفریدگاری تا به حال تک تکش گویم شکر الله اکبرم شکر الله اکبرم شکر الله اکبرم

به اندازه کل موجودات زنده و غیر زنده خدا از اول خلقت آفریدگاری تا به حال تک تکش گویم شکر الله اکبرم شکر الله اکبرم شکر الله اکبرم

به اندازه کل خلقت آفریدگاری خدا و تک تک اجزای تشکیل دهنده همه آنها تک تکش گویم شکر الله اکبرم شکر الله اکبرم شکر الله و اکبرم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 142
بازدید دیروز : 332
بازدید هفته : 600
بازدید ماه : 474
بازدید کل : 46812
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1